こんにちはゲストさん。会員登録(無料)して質問・回答してみよう!

解決済みの質問

翻訳をお願い致します。

December 3, 2016
I lost my best friend last year on this day. I remember standing side by side speaking at Jeremy's funeral... two friends died in the Wildabouts in only one year in an 8 month period. A horrible nightmare of a year.

But we also had some of the most amazing positive experiences in the last 10 years we played/spent time together.

I got to create so much beautiful music with him and was blown away even that he wanted to write. Our record never got to see the light of day, he said many times Blaster was his favorite album since Core. It was a blessing to create music with him. I have so many good stories I can't even begin...

Not a day has gone by that I have not thought about Scott.

Today Scott would be want everyone to be happy and listen to music.

I miss you my friend...

投稿日時 - 2018-11-30 01:46:10

QNo.9563065

すぐに回答ほしいです

質問者が選んだベストアンサー

(訳文)
2016年12月3日
昨年の今日、私は親友を失いました。ジェレミーの葬儀で、並んで話をしたことを覚えています…ワイルダアバウツで、1年間に、いや8か月間に、2人の友人が亡くなってしまいました。1年間の、恐ろしい悪夢でした。

でも、私たちは、一緒に演じた/一緒に過ごした過去10年間で、とても素晴らしい前向きの経験をしました。

彼と一緒に、彼が書きたかった美しい音楽をいっぱい作り出して、演奏することさえできました。私たちのレコードは決して日の目を見ることはできませんでしたが、彼は何度も言っていました、「ブラスター」は「コア」以来の、大好きなアルバムだと。彼と一緒に音楽を作ることは、至福の喜びでした。何から語り始めたらいいか分からないほど多くの素晴らしい物語があります…

私はスコットについて考えずに過ごした日は一日もありません。

今日もスコットは、みんなが音楽を聴いて幸せになって欲しいと願っていることでしょう。

ああ、私は、わが友スコットが恋しい…

投稿日時 - 2018-11-30 09:46:56

お礼

有難う御座います。

投稿日時 - 2018-12-02 23:29:40

このQ&Aは役に立ちましたか?

0人が「このQ&Aが役に立った」と投票しています

回答(1)