こんにちはゲストさん。会員登録(無料)して質問・回答してみよう!

解決済みの質問

TwitterのAPI申し込みについて

TwitterのAPIに申し込みました。すると以下のようなメールが来ました。

これは申し込み失敗なのでしょうか?
翻訳しても意味がわかりません。

Twitter
Thanks for applying for access!

In order to complete our review of your application, we need additional information about your use case. The most common types of information that can help expedite our review include:

The core use case, intent, or business purpose for your use of the Twitter APIs

If you intend to analyze Tweets, Twitter users, or their content, share details about the analyses you plan to conduct and the methods or techniques

If your use involves Tweeting, Retweeting, or liking content, share how you will interact with Twitter users or their content

If you’ll display Twitter content off of Twitter, explain how and where Tweets and Twitter content will be displayed to users of your product or service, including whether Tweets and Twitter content will be displayed at row level or aggregated

To provide this information to Twitter, reply to this email.

Thank you for your interest in building on Twitter.

投稿日時 - 2018-10-10 12:00:17

QNo.9546141

すぐに回答ほしいです

質問者が選んだベストアンサー

「アプリケーションのレビューを完了するには、ユースケースに関する追加情報が必要です。」って書いてあります。

なので「ツイッター社が要求している情報を、追加で返信してあげる必要」があります。

何が必要なのかは、メールに以下のように記載されています。

・Twitter APIを使用するための中心的な使用例、意図、またはビジネス目的

・ツイート、Twitterユーザー、またはそのコンテンツを分析する場合は、実施しようとしている分析や方法やテクニックの詳細

・あなたのAPI使用がTweeting、Retweeting、または好きなコンテンツを含む場合、あなたがTwitterユーザーやそのコンテンツとやりとりする方法

・TwitterからTwitterのコンテンツを表示する場合は、TweetsやTwitterのコンテンツが行レベルで表示されるのか、集計されるのかなど、製品やサービスのユーザーに表示される方法と場所の説明

上記の項目について明確にして、ツイッター社に返信して下さい。

「これらをTwitterに提供するには、このメールに返信してください。」とも書いてありますから、上記の項目を明確にして返信して下さい。

投稿日時 - 2018-10-10 13:02:23

お礼

ありがとうございます。やはり情報不足だったのですね。情報を揃えて返信したいと思います、

投稿日時 - 2018-10-12 16:03:27

このQ&Aは役に立ちましたか?

0人が「このQ&Aが役に立った」と投票しています

回答(1)