こんにちはゲストさん。会員登録(無料)して質問・回答してみよう!

解決済みの質問

添削して欲しいです

自分の健康的な体重を知るためのBody Mass Index (BMI)というのがある。
Body composition LabではBMIは18でunderweightだった。またbody fat percentageは22.7でratingはrecomendedだった。 自分のBMIの値を今まで知らなく、計ったこともなかったが、結果がrecomondedで安心した。運動する機会が減ってきているが、食事には気をつけているので、それが影響したのだと思う。

英語⇨
There is a Body Mass Index (BMI) to know your healthy weight.
In body composition Lab, my BMI was 18 and it was underweight.
The body fat percentage was 22.7 and the rating was recommended.
I never knew about the value of my BMI and did not measure it, but I was relieved the result is recommended.
Opportunities to exercise are decreasing, but I am paying attention to diet, that is why I think that is affected them.

上の日本語を英語に直しました。
こちらの英文が間違っていないか添削して欲しいです。

よろしくお願いします。

投稿日時 - 2017-12-03 14:14:48

QNo.9403961

困ってます

質問者が選んだベストアンサー

A Body Mass Index (BMI) is an indicator that let you know where your body weight stands relative to your height. In the Body Composition Lab, my BMI measurement was 18, which was rated as "Underweight." My body fat percentage however was 22.7, which was in the "Recommended" range.
I have never been aware of BMI and although this was the first time I have ever measured my it, I was relieved to learn that my result fell in the "Recommended" range.
Although I now have less opportunities to exercise, I am paying more attention to my diet, and this probably affected my measurements positively.

投稿日時 - 2017-12-03 15:34:17

お礼

添削ありがとうございます。
大変参考になりました。

投稿日時 - 2017-12-04 06:23:53

このQ&Aは役に立ちましたか?

0人が「このQ&Aが役に立った」と投票しています

回答(1)

あなたにオススメの質問