こんにちはゲストさん。会員登録(無料)して質問・回答してみよう!

解決済みの質問

翻訳をお願い致します!

According to Examiner.com, former Stone Temple Pilots frontman Scott Weiland showed up an hour late to his show in New York at The Paramount on Sunday.

Examiner gave the show 1 star and said, “Scott Weiland took the stage almost an hour late and he gave a lackluster performance throughout the evening. Most of his vocals were off-key, pitchy and horrid. Scott seemed to be doing his own little show, thus losing complete touch with reality. The majority of his fans left half-way through his set.”

投稿日時 - 2013-08-13 14:51:03

QNo.8217894

すぐに回答ほしいです

質問者が選んだベストアンサー

イグザミナー・ドットコムによれば、元ストーン・テンプル・パイロッツのフロントマン、
スコット・ウェイランドは日曜日、ニューヨークはパラマウントでのショーに、
一時間近くも遅れて登場したという。

イグザミナーがこの一スターのショーを主催したのだが、こうコメントしている。
『スコット・ウェイランドは一時間遅れでショーを行なったのだが、始終冴えないパフォーマンスを見せただけだった。彼のヴォーカルの音程は外れ、シャープしたりフラットしたり酷いものだった。
おそらくスコットは小さなハコでやってる気分だったのだろう。完全に現実離れしている様子だった。
彼のファンの殆どは、ショーの途中で帰ってしまった』

投稿日時 - 2013-08-13 15:32:51

お礼

ありがとうございます

投稿日時 - 2013-08-13 16:16:46

このQ&Aは役に立ちましたか?

0人が「このQ&Aが役に立った」と投票しています

回答(1)