こんにちはゲストさん。会員登録(無料)して質問・回答してみよう!

解決済みの質問

翻訳をお願い致します!

Stone Temple Pilots’ DeLeo brothers were interviewed by Banana 101.5 and for the first time they candidly discussed their decision to fire Scott Weiland. Below are some excerpt quotes from the interview regarding Weiland:

Robert: “…that kind of led us … I think you get to a point in your life where your BS meter starts running down to a certain kind of tolerance. It wasn't just a musical decision or a business decision it was a quality of life decision and that really what it's about…”

Dean: “We want to be able to fulfill our commitment through the band too. Robert, Eric and I, we want to be able to come to town and give you everything we've got and it was getting to a point where we were unable to do that.

Robert: “We're gonna be able to do material that we weren't able to do and I think from seeing what you saw with Scott — I think you know what I mean. We're gonna be able to perform stuff that we've been dying to perform for a long time.”

投稿日時 - 2013-07-18 10:18:16

QNo.8181241

すぐに回答ほしいです

質問者が選んだベストアンサー

STPのデリオ兄弟はバナナ101.5のインタビューで初めて、スコットウェイランドに解雇決定に関して包み隠さず明かしてくれた。ウェイランドに関するインタビューからの抜粋を以下に紹介する。

ロバート:つまり...何て言うか...例えばBSメーターが許容値を超えて動作しなくなった場合には、何とかして原因を突き止めようとするだろ。音楽的な決断でも、ビジネス的な決断でもなかったんだ。人生の価値的な決断だったんだ。要するに...

デイーン:バンドとしての可能性をもっと追求したいというのもあった。ロバート、エリックと俺、つまり俺たちは色んな街に行って、持てる力を存分に発揮したかった。ただあの時点では、そんなことはとても叶わない状況だったわけさ。

ロバート:ずっと演奏不可能だった曲だって、これからは演ろうと思ってるんだ。これをスコットがどう見るかだけどね。言いたいことわかるだろう。長いことやりたくて仕方がなかった曲をこれからは存分に演奏できるんだ。

投稿日時 - 2013-07-18 10:45:28

お礼

ありがとうございます。

投稿日時 - 2013-07-18 10:57:57

このQ&Aは役に立ちましたか?

0人が「このQ&Aが役に立った」と投票しています

回答(1)