こんにちはゲストさん。会員登録(無料)して質問・回答してみよう!

解決済みの質問

和訳お願いします

Those who do not conform find it hard to prosper in society. I very much fear that the first type of individualism, however, is now extremely common in japan.

The young have taken up this negative form of individualism as a way of rebelling against authorities, school and parents. This is largely because the second type of individualism is not well understood in japan and not tolerated if it is. Administrators, teachers and parents do not know enough how to “bring out” the best in those under them.

Europe has been able to produce an endless stream of original minds and intellectual geniuses of all kinds because of the existence and enkouragement of this creative individualism.

Intellectual freedom and mental stimulation are the secret of European people's succes―as pioneers of ideas, ideals and attitudes; as inventors and “discoverers”.

少し長いですがよろしくお願いします。

投稿日時 - 2012-06-18 19:59:52

QNo.7541246

困ってます

質問者が選んだベストアンサー

集団に同化しない人々は、社会で成功するのは難しいと気付きます。 しかし、最初のタイプの個人主義が、現在、日本でとても日常的になっているのを、私はとても恐れます。

若者は、当局、学校、親への反抗の方法として、この否定的な形の個人主義を利用するようになりました。 これは、主として、第2のタイプの個人主義が日本で十分理解されないからで、もしそれが理解されれば、大目に見られることがなくなるからです。 役人、教師、親は、彼らの下にいる人々の「長所を引き出すべき」方法について十分にわからないのです。

ヨーロッパは、この様な創造的な個人主義が存在し奨励されるために、あらゆる種類の独創的な精神や知的な天才の無限の流れを生み出すことができました。

知的な自由と精神的な刺激は、思想、理想、態度の先駆者としての; また、 発明者と「発見者」としての ― ヨーロッパの人々の成功の秘訣なのです。

投稿日時 - 2012-06-18 20:55:49

お礼

回答ありがとうございました。

投稿日時 - 2012-07-04 00:32:03

ANo.1

このQ&Aは役に立ちましたか?

1人が「このQ&Aが役に立った」と投票しています

回答(1)