こんにちはゲストさん。会員登録(無料)して質問・回答してみよう!

解決済みの質問

和訳お願いします!

日本在住でアメリカのサイトからインターネットショッピングしましたが、
注文確定後、このようなメールが送られてきました。支払い方法はクレジットカードです。

To help us ensure your security, we need to some additional verification before your order processes. Please take a minute to review this procedure; it should be smooth sailing from there.

We have charged your credit card a random amount less than $3 USD. All you need to do is confirm this amount for us, and we’ll refund the small charge and ship your order.

1.Contact your bank or credit card company.
2.Find the exact amount charged by Backcountry.com
3.Click here to enter the charge amount.
4.When you enter the correct amount, we will refund your card and ship your order.

You only have five (5) business days to verify your order, so please call your bank or credit card company right away. If you do not verify the order within those five days, your card will be refunded and your order will unfortunately be cancelled.

Just one more note:

International shipments may be subject to tariffs, duties, Value Added Tax (VAT), or other government fees.

These costs are your responsibility.
They are not included in the shipping charges.
The shipping company (UPS) will charge custom fees.
Contact your local customs office for more information.

で、3をクリックしたら

To help us ensure your security, please verify the random small amount we've charged to your credit card. This amount is $3 USD or less. Don't worry - you will be refunded the full amount.

In order to verify this charge, please contact your financial institution and obtain its exact amount. Once you've gathered this information, enter it in the field below.

If the amount you enter is correct, the small amount will be refunded, and we'll get your order out the door as fast as we can.
If the amount you enter is incorrect, you may reconfirm the charge amount, and give it another shot.

というページに飛び、金額を入力する欄が出ました。
助けてください。

投稿日時 - 2011-10-12 23:56:25

QNo.7068123

すぐに回答ほしいです

質問者が選んだベストアンサー

こんにちは。
大丈夫ですよ^^
こういう手続きが必要な場合も普通にありますので。

長いので全部は訳しませんが、要点は以下の通りです。


カード取引の安全性を保証するために、お客様からの注文を処理する前に、
追加で確認情報が必要です。
我々は、お客様のカードに、3ドル以下の任意の額を課しました。
お客様の方で、その金額を確認してくれれば、そのお金は返却し、商品を
発送します。

1.お客様の銀行かカード会社に連絡してください。
2.Backcountry.com が課した金額を正確に把握して下さい。
3.ここをクリックして、その額を入力してください。
4.その額が正しければ、お金を返却し、商品を発送します。

この手続きは、5営業日以内に完了させてください。そうでない場合は、
お金は返却しますが、注文は取り消しとなってしまいます。

もし入力した額が間違っていた場合は、再度、やり直しができます。

また、国際郵送にかかる関税や付加価値税、その他政府が課すお金などは
お客様の負担となりますので、ご了承下さい。

投稿日時 - 2011-10-13 00:43:53

補足

kannazuki123様 分かりやすい回答、ありがとうございます。
普通にある事とのことで安心しました。
ところが、カード会社に請求金額を電話で確認したら、確かに品物代と別に
173円(これが3ドル未満?)がありました。
まだ相手先情報が入ってきていないし、決済も確定していないそうです。
確定されてから入力すれば良いのですか?

今、入力しても”Please enter a currency amount”というウインドウが出て
進めません。

度々申し訳ありませんが宜しくお願いします。

投稿日時 - 2011-10-13 11:17:52

お礼

173.0と入力したらできました!
ありがとうございました!

投稿日時 - 2011-10-13 13:20:40

このQ&Aは役に立ちましたか?

0人が「このQ&Aが役に立った」と投票しています

回答(1)

あなたにオススメの質問