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解決済みの質問

アメリカアマゾンのオーダーについて

先日アメリカのアマゾンでブーツのオーダーをしたところ一旦オーダーは通ったようですが取引履歴を見ると、
No orders found.
Don't see what you're looking for? Try using the search box above, or select a different time period from the drop-down menu. 
と出てきます。

オーダー後英文で何度かメールが来ましたがメルマガの類と思い放置していましたが下のようなメールがありました。
これはカードのセキュリティーの問題でしょうか?
そうであればカード会社に連絡すれば今回のオーダーは通るのでしょうか?
現在オーダーしてから6日立っています。
どなたかお詳しい方よろしくお願いいたします。



Greetings from Amazon.com,

We're writing to let you know that we are having difficulty processing Visa (exp. 2015/05) payment for the above transaction.

To protect your security and privacy, your issuing bank cannot provide us with information regarding why your credit card was declined. However, we suggest that you double-check the billing address, expiration date and cardholder name that you entered; if entered incorrectly these will sometimes cause a card to decline. There is no need to place a new order as we will automatically try your credit card again.

There are a few steps you can take to make the process faster:

1. Verify the payment information for this order is correct (expiration date, billing address, etc). You can update your account and billing information at https://www.amazon.com/gp/css/summary/edit.html?ie=UTF8&orderID=105-4313051-0038648

2. Contact your issuing bank using the number on the back of your card to learn more about their policies. Some issuers put restrictions on using credit cards for electronic or internet purchases. Please have the exact dollar amount and details of this purchase when you call the bank.

If paying by credit card is not an option, buy Amazon.com Gift Card claim codes with cash from authorized resellers at a store near you. Visit www.amazon.com/cashgcresellers to learn more.

Thank you for shopping at Amazon.com.

Sincerely,
Amazon.com Customer Service
http://www.amazon.com

Please note: This e-mail was sent from a notification-only address that cannot accept incoming e-mail. Please do not reply to this message.

投稿日時 - 2011-05-01 08:13:20

QNo.6706023

困ってます

質問者が選んだベストアンサー

(1) Amazon.comからのメールから、考えられることは、
  入力したクレジットカードの番号に誤りがあるようです。
  
(2) メールの「1」に記載されている、URLをクリックして
  貴方の、アカウントや支払い条件を確認することが必要です。

投稿日時 - 2011-05-01 16:39:09

お礼

ありがとうございます。お礼がおくれました。
昨日はログインしてひっかきまわしましたが、No orders found.と出るだけで調べようが(無知のため)なかったのですが先ほどページを覗くと、View, Modify, Track or Cancel an Orderとあり、キャンセル扱いになったようです。

ただ前回はオーダー確認のようなメールが来ていましたのでどこが入力ミスなのかがわかりません。
もう一度やってみますね。ありがとうございました。

投稿日時 - 2011-05-02 15:29:32

ANo.1

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回答(2)

ANo.2

その英文にある通り、クレカの入力情報が間違ってるんじゃないの? ということですね。
もう一度確認してみてください。

投稿日時 - 2011-05-02 11:07:42

お礼

ありがとうございました。どうやら今回のはキャンセル扱いになったようです。もう一度挑戦してみますね。

投稿日時 - 2011-05-02 15:30:57

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