こんにちはゲストさん。会員登録(無料)して質問・回答してみよう!

解決済みの質問

英語の穴埋め

1、毎年夏に、私たちの市では国際的な音楽祭が開かれます。
Every summer ( ) in our city.
2、私たちはこの音楽祭を10年以上行ってきたことを誇りに思っています。
We are ( ) for more than ten years.
3、姉は私たちの市民オーケストラの一員に選ばれて喜びました。
My sister ( ) of our city orchestra.
4、たまたま音楽は誰もが理解できる言語です。
Music ( ).
5、それが、音楽祭に来るだれもがそのコンサートを楽しむ理由だと思います。
I think that is why everyone who ( ) the concerts so much.

(   )内は一語ではありません。

やってもらうと助かります。

投稿日時 - 2011-04-10 17:01:25

QNo.6658678

すぐに回答ほしいです

質問者が選んだベストアンサー

1. Every summer an international music festival is held in our city.
2. We are proud that we have held this festival for more than ten years.
3. My sister was glad that she was chosen one of the members of our city orchestra.
4. Music happens to be the language anyone can understand.
5. I think that is why everyone who comes to the festival enjoys the concerts so much.

投稿日時 - 2011-04-10 17:20:00

ANo.1

このQ&Aは役に立ちましたか?

0人が「このQ&Aが役に立った」と投票しています

回答(1)

あなたにオススメの質問