こんにちはゲストさん。会員登録(無料)して質問・回答してみよう!

解決済みの質問

添削お願いします

I think gambling should not be banned. If it is banned, some people living the revenue cannot life.
Certainly there is something dangerous in any point, I think it is not to ban.
As a result that it should be legalized and limit to gamble.
It depends you for gambling to how to use.

文法的に間違いは無いでしょうか。なかったら暗記しようかなと思ってます。
よろしくおねがいします。

投稿日時 - 2003-02-22 12:26:38

QNo.480116

暇なときに回答ください

質問者が選んだベストアンサー

I think gambling should not be banned.

If it WERE banned, some people RELYING ON the revenue GENERATED FROM GAMBLING WOULD NOT BE ABLE TO MAKE A LIVING.

Certainly, there ARE some dangerS RELATING TO GAMBLING in any point; HOWEVER, I think it SHOULD NOT BE banNED.

As a result, I BELEIVE THAT GAMBLING should be legalized and ALSO SOME limitS SHOULD BE SET TO AVOID ANY DANGEROUS SITUATION TO HAPPEN.

It depends ON you how to PERCEIVE GAMBLING. (これだとこねこの意見になるので、書き換えが必要ね♪)

部分的に修正したわよ♪ これでいいのかなー☆

投稿日時 - 2003-02-22 14:17:15

お礼

ありがとうございます。

投稿日時 - 2003-02-23 13:52:21

ANo.1

このQ&Aは役に立ちましたか?

1人が「このQ&Aが役に立った」と投票しています

回答(1)