こんにちはゲストさん。会員登録(無料)して質問・回答してみよう!

解決済みの質問

イーベイ=ノンペイングビッダー

いつもお世話になっています。
イーベイでノンペイングビッダーの報告をしようとすると・・・
Choose a reason for closing this case
1.The buyer and I have completed this transaction successfully.
You will not receive a Final Value Fee credit.

2.I feel I have no other option but to end communication with the buyer. (Available on the 8th day after case is filed or once the buyer responds)
You'll get a Final Value Fee credit and the buyer will get an Unpaid Item strike.

3.We've agreed not to complete the transaction or the buyer is returning the item. (Available after the buyer responds at least once)
If the buyer informs eBay that they agreed, you will receive a Final Value Fee credit and the buyer will not receive an Unpaid Item strike.
If the buyer informs eBay that they did not agree, you will not receive a Final Value Fee credit and the buyer will not receive an Unpaid Item strike.
You need to wait up to 7 additional days to be eligible for a Final Value Fee credit.

1.以外が選択出来ない状況になっています。
どうしたらいいでしょうか?
何方か宜しくお願い申し上げます m(_ _)m

投稿日時 - 2009-02-08 12:04:55

QNo.4699268

すぐに回答ほしいです

質問者が選んだベストアンサー

Unpaid Item Processを開始してから何日経ちました?

>You need to wait up to 7 additional days to be eligible for a Final Value Fee credit.

とあるように、手数料返還の権利が発生する2と3は、7日以上経過しないと選択出来ません。

投稿日時 - 2009-02-08 19:11:14

お礼

早々に御回答有難うございます。6日経過しております。
あと1日ですね。。。

又何かありましたら どうか宜しくお願いいたします m(_ _)m

投稿日時 - 2009-02-08 19:40:38

このQ&Aは役に立ちましたか?

0人が「このQ&Aが役に立った」と投票しています

回答(1)

あなたにオススメの質問