こんにちはゲストさん。会員登録(無料)して質問・回答してみよう!

解決済みの質問

尾崎豊の"I love you"の英語版の歌詞

世界各国の外国語に翻訳されて歌われていると聞いたので、「尾崎豊 "I love you" 翻訳 英語」でgoogle を使いましたが、英語の歌詞はhit しませんでした。

英語の歌詞があるサイトを教えてください。英会話カフェで歌ってみたいと考えていますので、宜しくお願いします。

投稿日時 - 2008-01-12 13:47:03

QNo.3672697

暇なときに回答ください

質問者が選んだベストアンサー

こんちは

google.comの検索でありましたけど・・

I LOVE YOU
Ozaki Yutaka
(also covered by Utada Hikaru and Nakashima Mika)

Translation by: Fantasiimaker

I love you
just for now, I don't want to hear sad songs
I love you
escaping and escaping, I finally got to this room

this isn't a love where I was forgiven for everything
the two of us are like abandoned cats
this room is like an empty box, covered in fallen leaves
so you, with a crying voice like a kitten's...

*on this creaking bed, instead of holding gentleness
if we can hold each other tightly
and then we'll close our eyes again
with a sad song, for this love not to fade

I love you
the two of us, who are too young
there's an untouchable secret in our love
I love you
I can't arrive at that, in my life right now

the love that piles up and lives on as one
we're only seeing a dream and being hurt
hearing "I love you" over and over,
you can't even go on living without this love

*repeat

Labels: Ozaki Yutaka

投稿日時 - 2008-01-12 14:42:07

補足

ありがとうございます。ozakiで検索しませんでした。宇多田ひかるが歌ってるんですね。English native は歌ってないのでしょうか? 宇多田ひかるは除いて。

投稿日時 - 2008-01-12 15:11:26

ANo.1

このQ&Aは役に立ちましたか?

0人が「このQ&Aが役に立った」と投票しています

回答(1)

あなたにオススメの質問