こんにちはゲストさん。会員登録(無料)して質問・回答してみよう!

-広告-

解決済みの質問

貿易に関する英文レターの添削を教えて下さい。

貿易に関する英文レターを作るのですが添削をお願いします。
--------------------------------------------------------------------------------------
私達は華僑の社長をあなたに紹介したいです。
私達は10年以上前から彼を知っています。
彼は鉄スクラップ、中古建設機械、中古家電等を売りたがっています。
彼は日本国中にネットワークを持っています。
あなたはいつ日本に来れるか教えて下さい。
私達はあなたの来日を歓迎しています。

We want to introduce overseas Chinese president to you.
We have known him since more than 10 years ago.
He want to sell steel scrap,used construction machinery,used appliance and so on.
He has a network of all places in Japan.
Please tell us when you can come to Japan.
We welcome you to Japan.

投稿日時 - 2015-12-20 17:20:09

QNo.9098713

すぐに回答ほしいです

質問者が選んだベストアンサー

We want to introduce YOU TO A COMPANY president WHO IS OF CHINESE DESCENT.
We have known him FOR more than 10 years.
He IS LOOKING to sell steel scrapS, used construction machinerIES, AND used CONSUMER ELECTRONICS applianceS, and so on.
He has a SALES network all OVER Japan.
Please tell us when you can come to Japan.
YOUR VISIT WILL BE MOST WELCOME.

投稿日時 - 2015-12-20 18:11:34

お礼

ご回答ありがとうございます。参考にさせて頂きます。

投稿日時 - 2015-12-20 18:25:27

このQ&Aは役に立ちましたか?

0人が「このQ&Aが役に立った」と投票しています

-広告-
-広告-

回答(1)

-広告-
-広告-
-広告-
-広告-